Wybierz język:

adidas FOOTBALL CHALLENGE 2010

Organizacja turniejów piłkarskich dla dzieci i młodzieży o innowacyjnej formule i niespotykanej dotąd na polskim rynku jakości.

adidas FOOTBALL CHALLENGE 2010 był pierwszą edycją piłkarskiego turnieju dla dzieci i młodzieży
w wieku od 9 do 14 lat o zasięgu ogólnopolskim. Impreza zorganizowana została w innowacyjnej formule polegającej na tradycyjnej rywalizacji na boisku oraz w dodatkowo punktowanych, indywidualnych  konkurencjach w strefie adidas Fun Park. W trzech turniejach eliminacyjnych oraz finale ogólnopolskim wzięło udział ponad 3 tysiące młodych zawodników. Turniej był szeroko relacjonowany w ogólnopolskich mediach. W trakcie trwania projektu w telewizji, radiu, prasie i Internecie ukazało się ponad 300 publikacji związanych z imprezą. Partnerzy turnieju: EA Sports – producent gry FIFA10, Coty – producent kosmetyków adidas oraz Polsat Soccer Skills – organizator indywidualnych szkoleń piłkarskich.

Agencja PSP opracowała formułę projektu, przygotowała i kompleksowo zorganizowała turniej oraz zapewniła obsługę Public i Media Relations wydarzenia.

Założenia:

  • dotarcie do grupy docelowej w wieku od 9 do 14 lat
  • umacnianie wizerunku adidas jako marki wspierającej piłkę nożną
  • promocja AFC oraz marki adidas w mediach
  • pozyskanie wokół wydarzenia trwałej społeczności uczestników i kibiców
  • komunikacja marki adidas jako mecenasa sportu i aktywności fizycznej
  • wsparcie celów marketingowych pozostałych partnerów eventu

Działania:

  • opracowanie innowacyjnej formuły turnieju piłkarskiego dla dzieci i młodzieży
  • całościowa obsługa Public i Media Relations
  • budowa nowoczesnego serwisu internetowego
  • kompletna budowa trzech piłkarskich miast podczas eliminacji w Gdyni, Krakowie i Warszawie oraz podczas finału w Warszawie
  • kreacja i produkcja materiałów reklamowych
  • wykorzystanie różnorodnych kanałów dotarcia do uczestników
  • logistyka eventu
  • organizacja biura prasowego oraz biura zawodów
  • działania o charakterze społecznościowym
  • produkcja on-line TV
  • współpraca z partnerami imprezy

Rezultaty:

  • stworzenie produktu o niespotykanej dotąd jakości na polskim rynku
  • pozyskanie społeczności ok. 5000 uczestników i kibiców
  • prawie 100 000 odsłon portalu internetowego do czasu zakończenia imprezy
  • około 1000 stałych użytkowników dedykowanych kont na portalach społecznościowych
  • 54 produkcje on-line TV i 3 spoty radiowe
  • ponad 300 publikacji w mediach
  • wzrost świadomości marki adidas jako sponsora piłki nożnej i firmy odpowiedzialnej społecznie

Zobacz także stronę internetową imprezy: www.adidasfc.pl

Warning: is_executable(): open_basedir restriction in effect. File(/usr/local/bin/curl) is not within the allowed path(s): (/usr/home/feelmotion/domains/psport.pl/public_html:/tmp:/usr/local/share/pear:/dev) in /usr/home/feelmotion/domains/psport.pl/public_html/wp-includes/class-snoopy.php on line 202