Wybierz język:

Carlsberg Village

Carlsberg Village – organizacja wizerunkowego eventu promocyjno-reklamowego

Carlsberg Village to niestandardowy i innowacyjny projekt marketingowy zorganizowany latem 2005 roku w formie hawajskiej wioski nad Zatoką Pucką. Przez dwa miesiące funkcjonowania wioski ponad 40 tys. osób skorzystało z muzycznych i sportowych atrakcji oferowanych w Carlsberg Village (m.in.: koncert zespołu ZAKOPOWER i pokaz ekstremalnych skoków spadochronowych w wykonaniu wielokrotnego mistrza świata B.A.S.E. jumpingu Feliksa Baumgartnera).

Założenia

  • Wzmocnienie wizerunku marki Carlsberg jako sponsora różnorodnych wydarzeń związanych z kulturą i sportem
  • Zwiększenie świadomości obecności imprez plenerowych marki Carlsberg
  • Stworzenie pozytywnego skojarzenia marki Carlsberg jako piwa klasy „premium” łączonego z elitarnymi i modnymi dyscyplinami sportowymi
  • Przełożenie działań wizerunkowych na wzrost sprzedaży produktu

Działania

  • Stworzenie koncepcji Carlsberg Village
  • Dobór lokalizacji i formalności związane z pozwoleniami na budowę spotu
  • Przygotowanie wizualizacji 3D oraz wykonanie projektu architektonicznego wraz ze studium zagospodarowania i wykorzystania terenu,
  • Dobór i zakup materiałów oraz budowa i zagospodarowanie Carlsberg Village,
  • Przygotowanie koncepcji i bieżące zarządzanie wszelkimi aktywnościami odbywającymi się w wiosce (koncerty, dyskoteki, zajęcia sportowe, pokazy, spotkania z gwiazdami sportu i muzyki, itp.)
  • Kompleksowa obsługę promocyjna i medialna projektu
  • Przygotowanie projektów i produkcja materiałów BTL i ATL

Rezultaty

  • Dotarcie z zakładanymi celami wizerunkowymi marki Carlsberg do pożądanych grup docelowych – wykształconych mężczyzn mieszkający w dużych miastach, o ponadprzeciętnych dochodach, aktywnie spędzających wolny czas
  • Utrwalenie popularności piwa marki Carlsberg wśród zakładanych grup docelowych – ludzi uprawiających modne i elitarne dyscypliny sportowe, dobrze sytuowanych, podziwianych, chętnie naśladowanych
  • Osiągnięcie zakładanego zwiększenia sprzedaży w obszarach zaproponowanych aktywności
Warning: is_executable(): open_basedir restriction in effect. File(/usr/local/bin/curl) is not within the allowed path(s): (/usr/home/feelmotion/domains/psport.pl/public_html:/tmp:/usr/local/share/pear:/dev) in /usr/home/feelmotion/domains/psport.pl/public_html/wp-includes/class-snoopy.php on line 202