Wybierz język:

Unibet 1. Liga

Unibet 1. Liga – pozyskaniu sponsora dla rozgrywek 1. Ligi piłki nożnej mężczyzn i całościowa obsługa projektu

We wrześniu 2009 roku Unibet Group plc, jeden z największych operatorów europejskiego rynku zakładów online, na dwa sezony został sponsorem tytularnym piłkarskiej 1. Ligi w Polsce. W wyniku umowy rozgrywki zmieniły nazwę na Unibet 1. Liga a branding sponsora pojawił się na strojach zawodników oraz stadionach wszystkich osiemnastu klubów. Równocześnie zawarty został kontrakt z TVP, w ramach którego w sezonie 2009/2010 na antenie TVP Sport i TVP Info przeprowadzone zostaną transmisje z 68 spotkań Unibet 1. Ligi oraz wyprodukowany zostanie magazyn poświęcony rozgrywkom. W ramach umowy uruchomiony został także portal informacyjno-publicystyczny dedykowany rozgrywkom.

Założenia

  • Szeroko zakrojona promocja i reklama marki Unibet w mediach w pozytywnej konotacji ze sportem
  • Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w branży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki Unibet w pożądanych grupach docelowych
  • Budowa profesjonalnej ligi piłkarskiej na bezpośrednim zapleczu Ekstraklasy
  • Rozwój rozgrywek pod względem organizacyjnym i marketingowym.

Działania

  • Całościowa koordynacja projektu od strony medialnej, promocyjnej i organizacyjnej
  • Stworzenie strategii promocji i wykorzystania projektu Unibet 1. Ligi
  • Opracowanie i realizacja strategii komunikacyjnej
  • Obsługa Public i Media Relations
  • Utworzenie i aktualizacja portalu informacyjno-publicystycznego dedykowanego rozgrywkom
  • Stworzenie kontentu telewizyjnego
  • Przeprowadzenie procesu rebrendingu strojów i stadionów dostosowanego do wizualizacji Unibet 1. Ligi.
  • Negocjacje i bieżąca współpraca z klubami
  • Pozyskanie dodatkowych sponsorów projektu

Rezultaty

  • Skokowy wzrost rozpoznawalności marki Unibet już po dwóch miesiącach obowiązywania umowy
  • Doskonałe wskaźniki osiągniętej efektywności sponsoringu w mediach
  • Niezwykle pozytywne postrzeganie marki Unibet wśród kibiców piłkarskich
  • Wzrost wartości i atrakcyjności medialnej Unibet 1. Ligi w związku z podojoną ilością transmitowanych spotkań i emisją magazynu poświęconego rozgrywkom
  • Profesjonalizacja rozgrywek i większe możliwości rozwoju klubów (większe budżety)
Warning: is_executable(): open_basedir restriction in effect. File(/usr/local/bin/curl) is not within the allowed path(s): (/usr/home/feelmotion/domains/psport.pl/public_html:/tmp:/usr/local/share/pear:/dev) in /usr/home/feelmotion/domains/psport.pl/public_html/wp-includes/class-snoopy.php on line 202